get up

Okej jag har varit på dans, vi gick igenom koreografi och placeringar med ida och david. Längtar till föreställningen! Måste skaffa en rosa tröja! Stretch på dirr när jag kom hem, jag har blivit nogrannare med det. Sen kollade jag på en massa vids med Ciara <33333 h3h3 hon är så grym. Asså inte för att hon är min favoritartist men hon är typ min favoritdansare.  She's my inspiration. Plus att hon är enligt mig den vackraste, snyggaste, sexigaste kvinnan på hela jorden. Sen har jag dansat ännu mera framför photobooth ofc, tog i som fan. Och jag måste verkligen sluta hålla på så jävla mycket med mitt hår medan jag dansar, inte helt! För mitt hår är så silky smooth så jag kan inte motstå men ska försöka att inte röra i det hela tiden.

Aight men ikväll blire' weed............s och b&j =)





Kommentarer
Postat av: NEEEEEEEEEEEEE

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅSHIT

2010-12-16 @ 21:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0