last x-mas, Ron gave u his soul

Lucia alltsååå, jag var en fin tärna. Daamn Erikas (=Lucians) hååår, droppade satigt med stearin =( Tog bussen tillbaka till skolan och jag läste ur "Precious" till Ida, sen fick vi go'fiiika. Sen slöjd, min old school jacka är snart klar =) Drog hem och fyllde på näringsintaget av musik och spinnade på cykeln. Sen drog jag till sm och introducerade Del tha funkee homosapien för henne, sen tog vi bussen till Tunaskolan där det var öppet hus. Såg på film och lekte cs och gick runt och "sköt" på folk och placerade och kastade bomber. Sen såg vi såklart på showen, åååh det var en så fin kör! eLLLLLLLeeeeeer? heh men det var grymt. Och jag fick se ogge dansa. Jag o sm fick skjuts hem av min mentor Mimmi. Sen när jag kom hem började jag dansa i mitt lilla minirum, sen utomhus utan jacka när det snöade..myys <3 Efter det gick jag och mor till konsum. Aight, men nu dejta en prototyp i mina fantasier. g'natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0